Wednesday, May 16, 2007

Evaluering af "Fast & Furious Carshow"

Nu har jeg haft et stykke tid til at gå og reflektere over hvordan det gik med turen til Fredericia..
Alt i alt vil jeg sige at det var en succes. De unge der var med fik en kæmpe en på opleveren - en de husker ... Hvilket også var en af grundene for turen.
Jeg fik ikke solgt turen godt nok til nogle af de knægte som jeg utroligt gerne ville have haft med i forbindelse med det relationsarbejde der lå som grundlag for turen.

Men for dem der var med var det som sagt et brag af en oplevelse, en af knægtene er blevet overhørt at sige til nogle af de andre at de var for dumme da de ikke tog med - når nu det var så fedt.

Det denne tur efterfølgende også kan bruges til er at nu har de en fornemmelse af at der også sker noget fedt for dem( de lidt ældre i klubben) og de dermed vil støtte op om et sådant initiativ en anden gang´og måske endda være fortaler for det.

1 comment:

Birthe Paungreen said...

Hej Alf
Glæder mig til at høre mere om relationer og hvordan du ellers har arbejdet med praktikmålene.
Birthe