Tuesday, May 1, 2007

Svar til Onkel Rejsende

Ónkel Rejsende skrev:

Ser ud til at ungerne havde det sjovt. Nu kan jeg se at der ihvertfald er 1 nyuddannet paedagog paa de billeder, og det fik mig til at taenke paa hvordan er jeres sammensaetning af personale. Unge/knap saa unge?Jeg spoerger ofr her paa Warrenton er der mange unge laerere. Stedet her bliver lidt brugt som en maade hvorpaa du kan faa noget arbejdserfaring i nogle aar. Og saa er der ogsaa mange laerere some er oppe i alderen. Sjovt nok er der ikke saa mange i mellem alderen. Saa jeg ville bare lige hoere hvordan det ser ud hos jer.
Haaber I faar en kanon tur til Fredericia.
Peace out
Ulrik

Svar:

Både i juniorklubben og i ungdomsklubben er det nogle unge teams. Hvilket er ret fedt - Jeg synes at det er vigtigt med denne målgruppe at pædagogerne er forholdsvis unge - da man for det første stadig kan huske hvordan det er at være ung - og jeg tror også at de har nemmere ved at snakke med og komme til med eventuelle problemer ect.
At teamsne er unge er også med vilje fra ledelsen.

Ang. turen til Frederecia var det i Lørdags jeg er bare lidt langsom i optrækket hehe men der er også billeder på vej.

1 comment:

Onkel rejsende Ulrik i USA said...

He he. Jeg er spoergelysten for her kommer et mere.
Du skriver at I arbejder i teams. Hvordan fungere de teams? Her paa skolen arbejder de ogsaa med teams, men udfra en filosofi/politik der hedder PLC (Professional Learning Communities)
Har I ogsaa noget I koerer efter i jeres teams?